środa, 4 grudnia 2013

CANDY!!!

Przyszedł czas na niespodzianki!
Postanowiłam zorganizować candy :)
Do zdobycia dwie nagrody - pierwszą będzie bransoletka , natomiast drugą - kolczyki.




Candy będzie trwało do 15.12.2013
Co trzeba zrobić? To bardzo proste:
  •  napisz komentarz pod tym postem, jeśli nie masz konta na bloggerze, pozostaw komentarz anonimowy, ale podpisz się w treści komentarza
  • dodaj poniższy baner lub link do tego posta na swoim blogu czy facebooku 
  • czekaj na losowanie dnia  15.12.2013 r.
 

11 komentarzy:

  1. oczywiście biorę udział w konkursie :D Karolina Skuła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez ;) ania warszawska

    OdpowiedzUsuń
  3. Udostępniajcie na swoich tablicach fb baner ze zdjęciem candy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bransoletka jest piękna i o takiej marze, mam nadzieję,że się uda i na mej ręce się ukarze ;) jak żyję takiego cuda nie widziałam,rozmiar malutki,bo i moja rączka mała ;) Sylwia Romanowska ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudeńka :) chętnie przygarnęłabym drugie cacuszko od Ciebie :) informację zamieściłam na prawym pasku bocznym mojego bloga :) pozdrawiam serdecznie Kasia Musz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wcale sie nie znam na biżu. Mam też żadne szczęście w losowaniach. komentuje z sympatii do artysty. pozdrawiam! KP

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dawna lubię Twoje prace, więc ustawię się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oczywiście śledzę piękne efekty prac, z miesiąca na miesiąc :) MMiroszka

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo, świetne, z chęcią wezmę udział = Wojtek Wojas
    FB

    OdpowiedzUsuń
  11. ja również biorę udział :0

    OdpowiedzUsuń