wtorek, 5 listopada 2013

Nie wszystko złoto,co się świeci...

...bo nie tylko kryształki Swarovskiego się mienią. Na warsztacie te szklane.
Kryształki wszelakie zawsze mi się podobały... Jak większości kobiet zresztą. 
Szczególne wrażenie robią te oprawione, otulone koralikami Toho czy Super Duo.

I chociaż niebieski to nie jest mój kolor w koralikowaniu to ten odcień i to połączenie bardzo mi się spodobało...




Fiolet z szarością to znacznie bliższe mi połączenie. Długie kolczyki świetnie nadadzą się do wyjątkowych kreacji...Lekka forma i delikatne kolorki.


A te kolczyki trafią do pewnej Katarzyny :) w ramach pewnej wymianki. I mimo, że to nie Swarovskiego kryształka tu otuliłam, a szklany odpowiednik to całość pięknie się mieni. Mam nadzieję, że Kasia chętnie będzie je nosić...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz